DÖ TRÄNINGSVÄRK DÖ

Jag, p, papi och syster var och tränade igår kväll. Körde stenhårt ben och rumppass eftersom jag ska ha världens sexiass innan sommaren 2020. Vaknade idag och hade ingen träningsvärk men den kom under dagen. Helvete vad den kom. Jag kan knappt gå i trappor! Ueeeh. Så nu ska jag lägga mig i soffan och koppla av en stund efter all stress och skit på nola. Ska ju som sagt dit ikväll igen.
Sover förresten med Zack ikväll. Han är min sovkompis när p sover hemma, heh. Världens största och gosigaste hund! SKulle gosat med giz men han gillar inte att sova i sängar så.

Nu ska jag lägga mig på soffan. Vi hörs antingen ikväll eller imorgon.
Ska förrsten klippa till håret imorgon. Ska klippa det kortare på den korta sidan och dessutom köpa hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0