BARA JAG SOM STÖTT PÅ DEM?

Har ni aldrig stött på typen vars personlighet är jävligt falsk när man efteråt granskar den?

Ni som såg filmen igår, den som handlade om hon 40åringen som dejtade 27åringen. ALLA hans kommentarer, smeknamn, ageranden.. den typen.
Har ni nånsin mött killar på krogen som är jätte på, jätte charmig, stilig och perfekt just då (tycker man)? Man faller för varje liten gest och varje liten fjantig komplimang (som man i vanliga fall skulle fetdissa) och allting flyter på just perfekt.
Sen när man umgåtts med personen ett tag inser man att man är i en sorts fälla. Det är något som intresserar en men man kan inte sätta fingret på vad. Men man fortsätter och tycker smeknamn som: Godingen, raringen och snygging är som musik i öronen. Hm, skulle jag nu ta min på G kille seriöst om han kallade mig godingen? - Nej.
Men det inser man inte förrän efteråt.
Jag vet inte hur jag ska förklara så fler än jag ska förstå. Men den typen som du ligger med, blir förtjust i, som ringer och frågar vad du har på dig istället för hur du mår, kallar dig smeknamn som godingen eller snyggingen, ger dig sexiga underkläder i present för sin egen vinning, m.m..den typen.
Jag tror jag mött den typen eller iallafall en nära kopia. Man sätter sig själv i en fälla utan att veta varför, när eller HUR man ska ta sig ur den.

Fler som träffat/mött/hört om typen? eller har jag bara otur? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0