JOBBJOBBJOBB

Fick en kommentar om att jag skulle berätta lite mer om mina jobb, så visst!

Jag jobbar på Fjällräven Center, ISS, Höglandskolan, Café Reuterdahls och Parken ibland.
På arenan jobbar jag i logerna och det är bara på hockeymatcherna jag jobbar där. Sen på ISS städar jag åt Clas Ohlson var tredje helg. Högland jobbar jag på fredagar fram till årsskiftet, på fritids. Sen började jag jobba på Cafe Reuterdahls i onsdags förra veckan men börjar jobba regelbundna dagar från och med idag. Sen parken extrajobbar jag på när det behövs folk. Där serverar jag. 

Ja, haha. Det var väl allt.. Jävligt rörigt men riktigt roligt.   

Nu ska jag iallafall plocka bort disken sen ska jag och pelleplutt duka fram massa fika. Lussekatter, kokostoppar snoddas och varm oboy till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0