LÄGGA

Godmorgon. Jag klev upp 12 och suttit med den förbannade multimedian sen dess. Inte ens frukost har jag fått i mig. Tur är att jag har en snäll pojkvän som ska hämta mig och göra frukost åt mig hos honom. Tacka gudarna att jag har sån tur!
Igår satt jag, hela kvällen, och räknade på allting vi skulle behöva till läggan och som vi redan har. Tur har vi att jag har sågott som allting redan. Det gjorde ekonomin betydligt snällare och nu har vi råd med mer nytt längre fram.
Som ni kanske fattar har vi inte hittat någon lägenhet än, utan söker fortfarande. Vi har ringt på en hel del, men det är det många som gör. Så vi håller ögon och öron öppna! Hör gärna av er om ni vet någon som har en 2a ledig ganska centralt här i Övik.

Och ni som nu tänker "Vafan, de har ju inte ens varit tillsammans i ett år" och tror att detta aldrig kommer funka, ber jag knipa igen. Vi har ett riktigt bra förhållande och vi känner oss redo. Det kan bli helt underbart eller gå helt åt skogen. Men vi måste få bestämma själva hur vi vill ha det och hur snabbt vi vill göra ditt eller datt. Jag är inte dum, utan jag förstår att många kommer tycka vi är dum i huvudet som ska flytta ihop, och det kommer försigå en heldel skitsnack bakom oss. Men det är upp till var och en vad som sägs, för flytta ihop ska vi.
Sen hoppas jag såklart att det finns några små fisar i rymden som är glada för våran skull!

Iallafall, nu ska jag åka till p och käka frukost. Ikväll ska jag käka chips och dö framför en bra film.
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: a

jag tycker ni gör det rätt som flyttar ihop, man måste ju få testa iaf.. om de inte funka är det väll bara att flytta ifrån varann igen? :)

2010-04-25 @ 15:07:16
Postat av: matilda

Är jätteglad för eran skull:) gud så roligt att flytta ihop säger jag!!

De är som du säger, antingen går det hur bra som helst eller åt skogen. Ja tror de komma bli hur bra som helst! Lycka till :)

2010-04-25 @ 15:27:31
URL: http://redroom.devote.se
Postat av: Gaby

tycker ni verkar ha världens underbaraste förhållande :)

2010-04-25 @ 16:59:09
URL: http://somenfrisor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har själv varit tillsammans med min pojkvän i snart 11 månader, och vi flyttar snart ihop. Man ska göra det som känns rätt. Sen att det funkar får man ju självklart hoppas, men det är väl ingenting att oroa sig för nu. Man lever bara en gång! :D Hoppas ni hittar någon fin lägenhet och att ni har ett fortsatt underbart förhållande :D

2010-04-25 @ 17:02:59
Postat av: Anonym

Du vet att jag är glad för er skull frugan min :))))

2010-04-25 @ 20:53:59
Postat av: L

Jag hoppas att ni får ett liv i rosenrött. (Även om jag hela tiden drar upp en massa -tänk på -kom ihåg att) Jag är en liten svartalf som har lätt för att se det svåra men naturligtvis hoppas jag att ni ska lyckas! Och det finns massor med grejer i skåpen som ni kan ta istället för att köpa nytt. Mormor W har en hel del också :-)

Kramar!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-26 @ 07:52:37
Postat av: Woho!

Hehe, jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i 11 månader och vi är ungefär i er ålder och vi letar också lägenhet. :) Så det är bara att köra på! Skulle det inte funka så är det ju bara att säga upp lägenheten och flytta ur? Så himla mycket krångel är det ju inte. ;) Det är ju inte direkt som att gifta sig och skaffa barn, haha. Kör hårt!

2010-04-26 @ 08:40:57
Postat av: Elin

Ni gör rätt! Det är skitmysigt kan jag lova :)

2010-04-28 @ 11:15:02
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0