JAG FINNS HOS DIG

Jag känner en liten blyg tjej
Jag känner en flicka som liknar mig
Jag känner även en motssats till den jag är
Jag känner en flicka som styrka inombords bär
Jag känner en flicka som lätt ger vika för andra
Jag känner en flicka, och vi älskar varandra
Jag känner denna flicka bättre än hon kanske tror
Jag känner en flicka som i mitt hjärta bor
Jag känner en vilsen själ i jakten på vem hon är
Jag känner en flicka med en stor karaktär
Jag känner henne för hon liknar mig
Jag hjälper henne, tills hon hittar sig

Jag talar om min andra halva
Jag älskar henne obeskrivligt
En av mina fina, älskade systrar
Jag älskar dig ida


Kommentarer
Postat av: mamma

Otroligt fint skrivet,gumman :D Love You

2010-05-10 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0