long day

Idag kommer bli en jävligt lång dag. För det första sitter jag och pluggar nu. Rester! Har gjort halva, sen är det bara en sak till sen är pluggandet nästan klart. Ska dessutom ladda hem CS3 eller CS4 på datorn nere så jag kan fixa bilderna till mum'en. Sen måste jag fixa bilderna och texten till foton. Fan vad mycket jag har att göra trots att jag jobbat på bra. Sug va. Har även ett körkort att fixa.
Dessutom är Pontus ledig och som i förrgår, då han också var ledig, är jag upptagen. Så jävla irriterande. Tacka gud för att fråga olle är ikväll som jag kan somna till. Och tacka gud för att jag slipper skolan imorgon och fredag.

Ska fortsätta plugga nu sen ska jag ut och övningsköra med far.


 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har det också sådär. och tyvärr hamnar körkortet längst ner på prioriteringslistan.. sugeer

2009-09-16 @ 18:50:51
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0