the last goodbye

Ibland förstår jag inte. Vissa människor vet inte när det är över. När det är dax för munnen att förseglas. Vissa människor måste få det sista ordet sagt. Säga hur underbart de har det nu. Till vilken mening? Som om jag behövde veta hur underbart du och din flickvän har det nu. Som om jag behövde veta hur bra det går för dig nu. Som om jag behövde veta.

Har ni haft samma problem som jag? När en "på G" person eller ex kommer tillbaka och låtsas bry sig om er. Men istället bara vill säga att "´Kolla jag har glömt dig och har det mycket bättre nu".
Igår blev the last goodbye från min sida. Jag orkar inte deala med personer som uppenbarligen är falska. Har ni varit med om något liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0