lets live for today

Vissa saker bara fastnar på ens näthinna.
Sudda gammalt och vakna i nuet.
Varför kan inte jag befinna mig där också?
I nuet.



Sitter hur som helst i datasalen nu med Lovisa. Vi börjar snart mediekommunikationen. Annars så sitter jag bara och har känslotalk med en vän. Vilket snurrat igång mina egna tankar... Fan vad mycket känslor det varit på de senaste dagarna. Och det slutar inte idag heller. Både dåliga och bra. Just nu dåliga, dock.
Efter skolan ska jag kanske bju p på en kaffe, om inte han ska iväg och jobba direkt. We'll see. Sen på kvällen ska jag fixa multimedian! Fan. Inte ens börjat. Sen jobba med svenskan. Hur lyder era kvällsplaner?

Nej nu ska jag in på face igen. Vi hörs va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0