heja modo, jappjapp

Nu har jag precis kommit hem från skolan och simningen. Simmade bara en kvart tror jag. Var sjukt less efter skolan plus att jag inte ätit något idag. Men i helgen blir det nya tag...simtag, haha! Nej fan vad dåligt.. haha
Och förresten, jag träffade stockholms pojkarna idag! Danne och Ekman! Danne har jag dock träffat förut, men aldrig Ekman, så det var hur roligt som helst!

Hur som helst, ikväll är det ju hockey och gissa en gång vem som ska dit? Jo jag. Ska stå där vid räcket och checka in min gapatratt till man. Känns lite roligt att jag ska dit, mest för att jag inte kan ett dyft om hockey! Får försöker framstå som att jag fattar iallafall! Vet att Foppa är med och har nummer 21! haha...

Nu ska jag fixa hårdbröd och dricka mjölk. Vi hörs ikväll!


HEJA MODO, jappjapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0