what comes around really comes around

Fan. Idag har jag en jävligt dålig dag. Eller rättare sagt började allting redan igår.
Sitter och tänker på allt som hänt tidigare. Alla hårda ord, alla svek och alla jävla misstag. Vilket har resulterat i att jag inte kan lita på människor längre.
Jag har så jävla svårt att inse att ord som sägs faktiskt kan vara sanning. Att meningar faktiskt kan inneha äkthet. Jag har helt enkelt svårt att verkligen öppna mig.
Rädslan över att känna för mycket och sedan bli bestulen på allt. Jag har varit där förr.

Ibland bygger jag upp en rädsla utan anledning. Jag är kanske lite väl rädd om det finaste jag funnit på länge.


Nu ska jag duscha sen ikväll blir det bio, med den finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0