goddag världen

Sitter här i min ensamhet och ser bad boys 2. Känner mig fortfarande bakis...haha. Är dock så jävla sugen på popcorn så tror nog att jag ska poppa en påse och hoppas på att det stannar i magen! Måste hålla mig vaken till 1 dessutom.. Om inte senare. P var nämligen så jävla glad över att modo vann idag så han bestämde sig för att våldgästa mig inatt! Uew, känner verkligen på mig hur odrägligt full han kommer vara, haha.

Imorgon ska jag hur som helst tvinga med honom på en shoppingrunda. Ska köpa en mössa, halsduk och en stor mysig tjocktröja. INGET MER. För på onsdag blir det middag med tjejerna på olles och någon cider. Sen shopping förbud för min del.

KAN INTE TIDEN GÅ LIIITE FORTARE? Jag vill sova. Och ha hem min fylltratt



Puss på en tråkig lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0