another week done

Godmorgon.
Vi har nyligen lyssnat på någon föreläsning om UF. Gick snabbt och han var härlig att lyssna på, så inga problem där.
Så just nu sitter jag och ska skriva klart min och Lindas affärsplan. Går rätt segt eftersom min konsentrations förmåga ligger på noll när jag är sjuk..
Ska försöka fixa det lite snabbt ändå sen dra iväg den med ett mail till henne. Sen är det pannkakor till lunch, LYCKA.
Ikväll hade jag planderat en kväll med babe eftersom han ska bort lördag och halva söndag, haha. Men han hade andra plander så vi ser hur det blir med den saken. Om inte annat kanske jag drar ut eller (som alltid) lägger mig med en popcornskål och en film.
En sak vet jag iallafall är klar för helgen, och det är att jag ska tillbringa en stund med Oskar. Ta en fika och förhoppningsvis ska jag få se lägenheten hans familj flyttade in i för typ...längesen?

Hoppas eran helg är mer spännande än mig ser ut att bli.
Tja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0