energin flödar

 Hua. Sitter och jobbar med UF nu. Går faktiskt jäkligt bra! Knäppt lite kort och liknande för att lysa upp sidan lite. Linda for för ca 40 min sedan och då skulle jag sluta jobba. Men idag är en sån dag då man verkligen känner sig effektiv och kreativ! Just därför ska jag fråga p om vi ska fota lite ikväll och sånt. Har sån energi!

Nej nu ska jag duscha, skrubba mig, plocka bort kläderna från mitt rum och sedan sminka mig lite lätt. Bild kommer sen!


UPDATE. Det är ju hockey idag... så bestämde mig för att skita i sminket och bara vara slapp. Sitter ensam hos p nu och ska starx lägga mig och läsa teori. Duktigt Emma.



finaste leendet. snyggaste håret. läckraste stilen. knäppaste pojkvännen.
i love you

Kommentarer
Postat av: pppp

love you.

2009-10-23 @ 18:08:02
Postat av: Anonym

Håller med! Pontus har grymmaste stilen! Du med söt :)

2010-04-20 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0