WONDERTIMES

haha jag säger ju det! p's ex är ju hur fina och snälla som helst!
Och tack Victoria för kommentaren, den värmde ordentligt!

(Måste bara tillägga och p och jag har det lika bra som det ser ut. Jag kan räkna på en hand de gånger vi riktigt bråkat. Det är underbart, helt jävla underbart. Jag har det underbart)

Sitter iallafall i skolan nu, kom nyss hit. Jag ska snart börja redigera mina bilder. Är inte riktigt så nöjd som jag hoppades på att vara, men det får duga.
Igår var världens mysigaste kväll. P kom från hockeyn vid halv 10 och vi tog en kvällsdusch sen blev det massage (som blivit en vana innan vi lägger oss) haha och såklart tända ljus! skratta inte men hela jävla kvällen kändes som en film.. en romantisk komedi typ, hah!
Sen slutade filmen och vi somnade och sparkade på varandra hela natten! som vanligt.

Nu måste jag gå.
Fan, måste sitta kvar i skolan idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0