UEW TRÖTTI

Sitter och smörjer in tatueringen nu. Ska egentligen jobba med projektarbete men har varken USBminnet, boken eller någonting med mig. Ska istället försöka göra en gammal rest sen ettan, haha!
Efter skolan ska jag faktiskt sitta kvar och jobba med mitt repotage. Kanske inte mer än en timme, men bättre det än inget. Sen ska jag och p bara gosa hela jävla kvällen. I torsdags var det hockey, lördags, igår och imorgon. Och nu när det går bättre för modo med deras nya värvningar så är p pepp och mer engagerad! haha det suger, för min del. För då gör han såna impulsresor som igår, haha.
Men men, ska proppa i mig massa mat idag också eftersom jag tappat kraft och kilon den senaste tiden.
P tog på min mage idag och tyckte inte alls det kändes så mulligt och gosigt som förr haha.

Kommer en outfits bild senare också. Ska försöka med sånt jag också, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0