RYKTESSPRIDNING

Jag verkligen hatar lögnhalsar. Alldeles nyss fick jag ett sms om att jag spridit rykten om att en gammal vän till mig och hans flickvän gjort slut. Jag tyckte om honom i 6an och då skrev han även: Du har velat ha mig sen 6an men kommer inte få mig, ge upp!
Allvarligt, vem går ens runt och säger att jag sagt att de gjort slut? Vem orkar ens gå runt och sprida rykten överhuvudtaget? Jag blir så jävla less. Sen blir jag jävligt sur att han nu tror att jag vill ha han? Jag älskar p och i helvete att jag skulle sumpa allting med honom för någon kindergarden-kärlek! WHAT'S UP WITH THIS CITY?
Jag kan inte beskriva med ord hur jävla förbannat trött jag är på rykten. PATETISKT.
Ännu värre är att jag ska stå oskyldigt anklagad och bli snetittad på utan anledning.

Kuken i ögat vad arg jag är. Skit stad.


Någon som vill flytta med mig?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch, ryktesspridningar är obehagliga, man får en klump i magen! Ta med dig p hetgren och flytta! haha, inte för att jag vill ha bort eller så men, om det är någon du ska ta med dig är det honom. Och till och med jag förstår varför han håller fast vid dig, du är lika full av liv som han är. Ni skrattar och har kul så fort jag ser er! Skit i om den där tönten tror att du är kär i honom, du går i trean på gymnasiet nu och kan inte han släppa att du har haft en crush i honom när du var yngre så synd för honom :P

2009-11-30 @ 19:54:04
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0