ONSDAG

Nu ligger p än en gång hos mig och ser tv medan jag skriver blogg. Jag funderar på att gå ner och städa undan och göra det mysigt ikväll också. Sen måste jag tvätta också! Har inga kläder..
Jag läste nyss angelicas blogg och kom och tänka på julklappar också. Vad ska man köpa åt folk?
Jag känner mig väldigt lätt iår. Har nästan bara önskat mig saker till min kommande lägenhet (nångång, haha..). Jag kände mig så sjukt vuxen idag när jag sa till mamma att jag önskade mig sängkläder, lyktor och annat fint haha.

Nu ska jag lägga mig brevid mannen min och mysa.

Är det bara jag som älskar pussar? Helt jävla underbart.
Därför är jag såå glad när p är på pusshumör. Vilket han ofta är nu för tiden, haha!


Knullruffs...jag måste klippa mig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0