massagen från helvetet

Nu har jag kommit hem från massage hos grannen. Jag var hennes försökskanin och det kroppsdel som fick ta mest stryk var min rumpa! Den var som byggd av knutar och jag tror fan inte ni fattar hur jävla ont det gjorde att bli masserad där? Nu pratar vi inte om någon spa-massage utan riktig behandlingsmassage mot knutar!! Hon varnade för att jag nog kunde ha träningsvärk ryggen imorgon. Just nu kan jag knappt sitta på rumpan..haha.
Ska dit såfort hon har tid igen. Jag längtar, fast ändå inte. Det är skönt efter, men medans..håller man nästan på att börja gråta.

Nu ska jag se desperata hemmafruar sen träna lite mer på fotografprovet.

min pojkvän är full. hockeytokig. i extas (?). inte här.
Pågrund av mina mardrömmar har jag förbannat svårt att sova ensam.
Jag bokstavligt talat hatar att vara ensam om nätterna.
Oturligt nog blir jag ensam de gånger han är på awaymatcher. 

Gizmo kanske får sova nere hos mig som sällskap. Han är liten och go, blir perfekt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0