MARDRÖMMAR

Förlåt att jag skriver så jävla mycket. Men måste bara säga: ÄR DET BARA JAG SOM HAR MARDRÖMMAR VARJE JÄVLA NATT?
Inatt hyperventilerade jag och slet tag i p's arm för att jag vaknade ur någon jävla mardröm. Jag var så jävla rädd och kunde inte somna om. Sen gjorde min huvudvärk inte saken bättre. Sen häromveckan vaknade jag med tårar i ögonen mitt i natten. Jag drömmer alltid mardrömmar nu för tiden. Det värsta är att drömmarna är så jävla verklighets trogna att jag ibland lägger mig och är ledsen för att jag tror det är sant. Jag drömmer om allt frän vampyrer i källare till dvärgar som är muterade, till våldtäckter till otroheter. Det är sjuuuuuka drömmar. SJUKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0