LOVE SOMEONE

Sitter och lyssnar på melissa horn nu och försöker plugga. Går jävligt segt!
Tror jag ska lägga mig och sova en timme.

Kan man älska någon som älskat någon förut?
Melissa Horn sjunger det i en av sina texter.
Och mycket är så jävla sant..

Har ni känt att ni inte kan älskaälska en person för att ni vet att den personen älskat någon förut?
Att ni ibland tänker mer på hans ex än på honom. Jag gör det ibland och det gör mig till helt två olika personer på två jävla sekunder. "Lät du henne komma nämre, var hon vackrare än mig"
Jag kan ha svårt att ta åt mig av ord som jag vet att han sagt till andra. Det känns som en typisk tjej-grej. Att inte kunna "gå vidare" eller vad man ska säga.
Jag vet vad jag sagt till mina ex och kan helhjärtat säga att jag inte menade allt. Jag missbrukade "jag älskar dig", jag visste inte vad jag sa.
Till saken, jag vet att man nästan aldrig alltid kan vara den första stora kärleken. Det är sån dum grej att tro! Men mina tankar får mig att känna mig oduglig.. det är svårt att förklara. när jag läser igenom detta låter det bara..dumt? men jag fattar iallafall.
Detta påminner om mitt inlägg om att man jämför sig med ex. Jag gör det, åh vad jag gör det.

Ännu värre är att p's ex är hur fina tjejer som helst. Jag måste därmed jämföra mig med vackra, snälla och underbara människor... that suckss!!!! hah

Kommentarer
Postat av: Linnea

Pontus sa aldrig att han älskade mig, eller vice versa... om det känns, bättre? haha jag vet inte :)

2009-11-24 @ 23:09:38
URL: http://elles.devote.se
Postat av: Victoria L

Emma, jag tror inte att du förstår hur fin du är! Har aldrig sett pontus så lycklig som han är med dig nu! Ni är ett av de få par som verkligen passar så jälva bra tillsammans, vet inte riktigt hur ni har det och så men era utseenden ser ut att vara gjorda för varanda och ni verkar ha det väldigt bra och mysigt! Du verkar verkligen vara 'the one' för pontus :) Ta åt dig av vaad jag säger för jag menar verkligen det här! kram

2009-11-24 @ 23:38:18
Postat av: Angelica

lillstumpan!



Jag tror jag ej sett pontus så lycklig som då han är med dig :) och det är ju du också. Ni två är gjorda för varandra sötnos!



Det är du och han nu och det kommer det förmodligen vara livet ut så bra som ni har det :) så sluta tänk för mycket :D Du måste nog vara världens bästa flickvän. Så kör ba (H)



loveu <3

2009-11-25 @ 11:57:57
URL: http://anelia.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaha.. gillar att du fick en kommentar av allihopa :) och jag måste bara hålla med vic, pontus är på strååålande humör nu förtiden och det kan vi tacka dig för ;)

2009-11-25 @ 19:38:40
URL: http://elles.devote.se
Postat av: L

känner igen mig så otroligt mkt. min förra pojkvän hade också bara haft trevliga, helt otroligt vackra flickvänner. jag tänkte på precis allt "hon är säkert roligare än mig. hon är bättre flickvän. hon är finare, vackrare, snyggare, sexigare" men ärligt talat, det tog ju slut mellan dom för en anledning, eller hur?

2009-11-25 @ 20:38:31
Postat av: Elin

jag håller med "L", dom må vara hur perfekta som helst i dina ögon. Men han valde ju ändå dig :) så var glad och tänk inte mer på det.

2009-11-27 @ 12:30:44
Postat av: s

jag jämför mig hela tiden med min pojkväns ex, vad han gjorde, vad dom gjorde, och alla tankar & tillslut blir ja så arg på mig själv att ja ens tänker det, och börja prata med honom om det, så tillslut blir det bara bråk av allt, och det är inte bra heller, men ja förstår hur du tänker, för ja ha samma sak , ja jämför mig med honoms ex, och allt du fick med i ditt inlägg ! men ja måste säga det att jag har inte heller sett pontus så glad som nu, Och ni passar så otroligt bra ihop tycker jag, nu är jätte söta tsm ! :) kram

2009-11-27 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0