200 days to the end


haha fan vad jag älskar er tjejer... så snygga




you got to love it!!!


fin flicka med läääckra guys


mr kebb var också med

Såhär såg min gårkväll typ ut. Sen blev det en sväng på statt men det sög. För mycket folk, för lite alkohol för min del, för fulla överglada människor som skulle prata om allt och ingenting som man fattade nada av, fööör varmt. nej jag gav upp 1 och åkte till p och åt kvällsmackor och blev skrattad åt.
Hade lika gärna kunnat vara hemma med kebb, angie och fridi, tyckte fan det var trevligare, haha!

hur som helst tänker jag knappt ha förfest fler gånger. VÅR KÄLLARDÖRR STOD HELT JÄVLA ÖPPEN HELA NATTEN FÖR ATT FOLK INTE KAN TÄNKA SIG FÖR! liiiite onödigt. Sen undrar jag vem som tyckte det var så roligt att knyta upp alla mina kubbfodral och dra ut kuddarna, haha?
Min mamma är världens bästa och städade innan jag kom hem iallafall. Fan vad jag älskar henne!

Nu ska jag duscha sen antingen åka till angie eller hon komma hit. Vi ska iallafall dränka oss i smörpopcorn och girltalk.
Talk to you later!


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha det ser ut som att jag ska mörda någon eller nått :P hahha jag gör den där cpiga grejen med ögonen hahah

ibland är jag fasen helt knäpp! :P

2009-11-22 @ 09:51:17
URL: http://viewsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0