what a morning

Nice!
 nu när man är klar med drömuppgiften och bara väntar på att för göra denna förbannade redovisningen, ja då krashar såklart (U). Vilken start på dagen. Och problemet kan ta allt från 20 min till 3 dagar att årgärda. Detta blev ju en gynsamm morgon för vår del. Jag kunde ha sovit minst 1 timme extra!
Men tur i oturen är väl att internet fortfarande lever. Så nu ska jag kila in på face och gilla någons status sen vandra vidare till bilddagboken och avslutar med att läsa några bloggrader ur randombloggar.

Vi hörs allihopa.
Puss.

Pontus har min mobil på hans nationellaprov.. Jag känner mig handikappad utan den!
Jag glömde den i fickan på hans kavaj som jag lånade.. Skit också.
Hoppas han gör provet fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0