nattå

Imorgon ska jag köpa silvershampoo. Måste få bort det orangegula i håret. Men tack Pontus för att du tog dig tid! Blev ju bra trots allt.
Annars idag så har jag köpt en tröja, 3 par trosor (som boysen valde ut) JAG ÄLSKAR DOM, en thisha och såklart hårfärgen.
Jag och P hann färga mitt hår, se Mommas boys, sen åkte jag hem.
Sen så har jag suttit hemma och inte gjort'na. Ska sova nu hade jag tänkt, så att jag kommer upp imorgon! Gosh.
Och nu ska jag inte ställa klockan på 4 som jag brukar.... halv 6 och snooza i en halvtimme, blir perfa.

Max till veckan Angelica?

Godnatt folket.
Hjälp mig att hitta en tatuering!

Kommentarer
Postat av: angelica

absolut! :D

2009-05-26 @ 22:51:41
URL: http://anelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0