i'm in love

Idag hittade jag mina käraste på staden. Ett par bruna, gladiator inspirerade klackskor. Inte så farligt höga men farligt snygga. Dom passade min fot perfekt, vilket en 36a inte brukar göra! 399 kr, inte så farligt dyrt heller. Dock kanske jag egentligen inte har den ekonomin nu men, äh! Jag kommer inte ångra mig, och gör jag det så har jag iallafall 8 dagars bytesrätt. Hade inte pengar så att jag kunde köpa dem idag, men imorgon ska jag på stan och dra med mig dem hem. Även gå runt och göra av med lite mer pengar hade jag tänkt. Om jag nu ids, vi ser!
Sen ska jag även fota med Linda också. Sen på kvällen har jag och Pontus bokat in en filmkväll! Gosch, pojken kanske kommer klara av att vara nykter hela helgen! OTROLIGT. Faaast, låter inte så troligt men, haha..


Nu ska jag ta något och fika, eftersom jag inte ätit någonting idag förutom en glass!
Så hejdå datorn och HEJ KYLSKÅPET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0