here we go

Nu drar jag på promenad med mina fina systrar till konsum och köpa lite gott tills ikväll. Pontus ska också med hit sen och gosa med oss och göttpåsen.
Jag sitter här i mina jeansleggins och en stor tröja och skulle mer än allt bara vilja krypa tillbaka i mjukisarna. Äh what the heck, jag ska ta mjukisarna istället!
Fick förresten ett sms från Erik idag. Han och flickvännen är i Turiket och hare gött. Lite avis är jag på honom! Men på söndag får jag höra om alla äventyr de gjort i utlandet! Woho.

Nu ska jag ta och klä på hanna och kolla om ida är klar, sen drar vi till konsuuuuum.
Jag ska iallafall köpa tranbärsjuice....

Puss.



Jag bjuder på ett nästintill hårlöst huvud.. Hårinplantat nästa? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0