förslag

Ge mig förslag på tatueringar. Jag har ångest och vet inte riktigt vad jag vill göra. Ska jag satsa på att göra något enkelt och något som betyder för mig, eller ska jag satsa på en cool old school tattoo?
Jag funderar på en tatuering med en ängel eller koifisk. Men koifisken känns som så många gjort så funderade på någon annan japansk tatuering som kan pryda min överarm, men vet inte ritkigt än. Annars vill jag göra en riktigt cool old school tattoo, men skulle dock vilja ha någon som ingen anna har liksom. Någon som kan rita och vill hjälpa med förslag och liknande?
Skriv gärna förslag!
Eller länka bilder.

Nu ska jag lägga mig och skicka sms med alla festmänniskor som är ute och virrar.
Min mensvärk är dessutom över nu, SÅ GLÄDJE ÅT VÄRLDEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0