colorcolor

Idag ska jag färga mitt hår. Blir dock bara slingor. Om resultatet suger så ser ni mig inte i skolan förrän det är åtgärdat. Men det är min mamma som ska färga så jag litar på henne (trots att hon säger att jag gör det på egen risk).
Men först, innan jag går hem så ska jag på stan och köpa med mig lite nya trosor, eftersom mina favoritisar är söööönder! :( Sen ska jag ju såklart köpa hårfärg och även silvershampoo.
Helgen har varit kanon.
Fest fredag och lördag och söndagsmys + övingskörning.
Lördagen blev väl kanske lite sisådär men. Det dög.

Jag måste åka till sundsvall framöver. Jag saknar ihjäl mig efter mina loverboys and girls.
Innan gatufesten ska jag göra ett kärt återbesök i Stöde och hälsa på alla fina bondebor.

Nu ska jag göra något vettigare. Som att kika in på face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0