you missed a lot babyboy

Hoppas du ångrar att du inte kom och åt.
Detta var bara en del av det du kunde fått, Johan!



Free beer dessutom.

Det som var på bordet i slutändan var:
Potatissallad (Hemgjord)
Coleslawsallad (?)
Marinerad kycklingfillé
Dubbelmarinerad Fläskfilé
Vanlig grönsallad
Grekisksallad med fullkornspasta
Mjuktfullkornbröd
Rödvinssås
Bearniesås
Tzatsiki
Dragonsås
Brieoost
Fetaost

Dryck:
Pilsner
Saft
Vatten
Juice

Allting som bjöds på innehöll inga mjölkprodukter!
Dessutom var allting lagat på GI-vis. Nyttigt alltså.



Detta ser inte så gott ut men den är underbar!
Marängtårta med grädde och hallon i mitten.
Dessutom bjöds det på, som jag kallar dem, princess cupcakes.


Men jag kommer förbi imorgon med en tallrik mat till dig baby.
Puss

Annars så har jag haft en super dag. Sov dock efter maten, framtills alla gäster skulle fara. Förlåt!
Men nu ikväll ska jag umgås med syster. Ska dra med henne till soffan och tvinga henne att vara sällskap och se en film. Vilken det blir, är ännu oklart.
Nu ska jag ta och kolla bilddagboken samt facebook sen ska datan vara av resten av kvällen (säger jag nu ja)

I hopp om att baby ringer sen och jag får fresta honom, än en gång, angående det han missat idag, hihi.
Nu ska jag gå. På riktigt.

HEJDÅ.
Än en gång, GRATTIS ÄLSKADE SYSTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0