what i did to you is hurtful



Varför ger denna låt mig såna jävla flashbacks? Jag sitter här med tårar i ögonen. Kanske har jag kvarstående sår som jag trodde läkt? Kanske behöver man återgå till ett blickfång av bra minnen för att känna sorgen? Jag har ett sånt moment nu. Gamla minnen som nya.
Jag har dagar då pappret och pennan kommer fram och jag skriver ned alla känslor jag då känner. Ni kan inte gissa hur många "händelser" som hänt i mitt liv som jag skrivit ned och gjort till en novell. Dikter även.

Jag är en väldigt känslomässig människa. Vilket jag sagt hundra miljoner gånger men!

Hur som helst, denna låt gör mig fan arg. Antingen är det videon, musiken eller bara själva texten. Den når mig långt in iallafall. Den kväver mig smått...

Men fruktansvärt vad bra den är! Gudselov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju det jag har sagt hela tiden , men ingen lyssnar på mig!!

Låten är bäst

2009-03-30 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0