when you left i fell apart

One of the hardest memories
The day you left


Idag var jag och Linda duktiga och körde boxning tillsammans med alla pojkarna. Jag måste medge att vi var riktigt duktiga. Jag älskar mp2 när det kommer till idrott. Snacka om underbar klass när det gäller att peppa! Varje vecka längtar jag till idrotten och våran jävla klasskämparglöd! Dock.. saknar jag Micks pepparskrik. Hon är fortfarande den som peppade bäst! Både på Energihuset och på idrotten. Jag saknar dig M.
Men tack Linda och alla andra för ett bra träningspass!

Sen tack än en gång Linda som följde mig till UM. Snacka om att Inger gav super svar! Intervjuen blev rakt rolig eftersom svaren blev så intressanta och hennes sätt att prata gjorde det ännu bättre. Verkligen en bra berättarröst och allting.
Super bra! Så i helgen ska jag förhoppningsvis bli klar med hela min dokumentär. Sen ska jag klippa allting lite snabbt sen tror jag äntligen att jag fått till ett jobb som jag är riktigt nöjd över inom rörligbild!




Jag tror på oss
Att du får vara fri
Ju längre man väntar
Desto mognare blir smaken på ett vin

Så jag ska tro på dig
Jag ska ge dig all den tid som du vill ha
Jag finns här för dig
Jag ska offra allt, jag ska ge vad du vill ha
Åh, tro på dig, jag tror på dig

Hur ska jag få dig, hur ska jag få dig att förstå
Att jag orkar inte längre, men jag är här för dig ändå?
För jag ska ge dig tid, den tid, den tid det tar

- Caroline Af Ugglas

Kommentarer
Postat av: Lindaa

Vi var riktigt duktiga på idrotten, och grymt kul var det! :D men idag är det träningsvärk 4 lajf ;D



2009-03-12 @ 08:33:14
Postat av: mikaela din wife

haha jo jag gormar ju då alltid när det gäller gympa och kämpa;) saknar våran träning älskling!! <3

2009-03-12 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0