the woman with the voice and the man with the scissorhands

Jag sitter här och lyssnar på olika soundtracks från dreamgirls. Jag och Johan såg den igår. Jag blev smått förälskad i den. Helmysig film ju! Låtarna är ju störtsköna. Jennifer Hudson har en hejdundrans röst! GUD. Man blir ju bannemig förälskad i kvinnan.



Jag får gåshud av hennes röst. Sen sångtexten och sättet hon med hjälp av kroppspråket uttrycker sina känslor på gör ju hela framträdandet ännu bättre. Dock är detta bara låten. Klippet från filmen, där hon sjunger åt Curtis, finns inte på youtubem tyvärr.
Men gud, kan inte säga det nog många gånger. KVINNANS RÖST ALLTSÅ.

Idag, medan Johan, Sebastian och Magnus jobbade, lyssnade jag på Cerion (vet inte hur det stavas) - en popsaga. Om Dennis Pop, Max Martin och E-type (Martin Eriksson som han egentligen heter). Riktigt bra faktiskt.
Jag har även diskat. Jag har dushat. Hunnit ha en gemensam frukost med baby (händer inte ofta). Skrattat. Haft det allmänt bra helt enkelt.

Nu ska jag upp och se Edward Scissorhands.



Kan man annat att älska Jhonny Depp i denna film?
Just look at him. Aw.

Kommentarer
Postat av: Saja

Den vill jag med se! Och Tim Burtons filmer äger <33

2009-03-02 @ 15:39:50
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0