sleepyhead i'm not? big time lie

Natten var kort. För kort. Sov i fler timmar än igår iallafall. Sisådär 3-4 timmar tror jag. That's good.

Idag ska jag vara duktig och promenera hem från skolan. Sen ska jag sova runt 7 tiden ikväll. Måste sova igen dessa 2 dagars sömnlösa nätter.
Känner  redan nu hur trött jag är.. Ögonen håller på att falla ihop. Fingrarna kan knappt förmå sig själva att trycka ned tangenterna. Benen bär mig knappt. Jag är svin trött!
Ta mig hem till min stora säng, NU.

Nu ska jag sätta mig och söka information om munken som eldade upp sig själv.
Jag har en super idé till själva fotot. Måste bara få ut min idé! Tummen ur arslet och sätta igång liksom.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0