se på tusan, im back

Tingeling tingeling, come on baby shake that thing.

Jag hatar att jag har den på hjärnan nu. Och haft ända sen Malin sjöng den i korridoren tidigare idag. Må oturen vila över dig som ett stort svart moln idag, Malin! Du har fått denne helvetessång på min hjärna. Den har satt sig som ett plåster på min näthinna. Fybubblansballonger.

Jag sitter just nu hos Johan. Vilket jag inte gjort på 2 veckor, av olika anledningar. Men nu sitter jag här, igen.. Vi har haft en härlig fikastund på UH tidigare också. Massa prat och skratt. Härligthärligt! Nu står han och diskar faktiskt. Men jag har inte varit lat och inte hjälpt honom, nejnej, jag renbäddade faktiskt hans säng. Duktig Emma!

Nej nu ska jag vara lite social med honom. Blir sallad och choritso (?) korv till middag. Mumma.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mahaha jag sjöng den också hela kvällen! Iaf fram tills Björn sa att han verkligen inte var på humör för den skit låten och stirrade argt på mig. Då blev jag tyst..

2009-03-20 @ 11:22:58
URL: http://grassmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0