jag börjar falla för den, starkt

Jag sitter och lyssnar på allt möjligt från årets melodifestival. Och jag måste medge, trots att det tar emot - Men jag har blivit kär i Caroline Af Ugglas.
Visst. Det är ingen låt som passar i melodifestivalen. Men den är känslomässig och hon har ju ett jäkligt scenspråk när hon väl framför den. Jag har starkt börjat gilla den iallafall.
Men låt inte svenska folket vara så "korkade" att skicka vidare den till eurovision. Jag menar, är vi smarta så skickar vi vidare Alcazar. De är ju till och med stora i Ryssland. Och finalen hålls väl i Moskva? Kom igen Sverige, tänk lite.
Låt inte pojkbandsfantasterna gå vidare. Sure, bra låt. Nu syftar jag på Baby Goodbye med E.M.D. Jag vill se Alcazar i finalen, så är det bara! Jag håller tummarna stenhårt.

Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter
Även en bra låt från årets melodifestival.


 Om kärleken vore värdelös pågrund av att den inte alltid vara förevigt vore livet lika värdelöst, av samma anledning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0