cute pic



Jag kan inte annat än säga att jag saknar utlandet.
Bilden får vara sne för att normal ser den inte bra ut, kort och gott.

Imorgon ska jag åka och köpa världens sötaste spetsnattlinne.
Jag är helt förälskad.
Jag och mor stod förresten och kollade på underkläder. Och när jag visade det fina nattlinnet så sa mamma: Ja det var fint. (I nästa sekund står hon och gapar över ett par rutiga pyjamasbyxor). Sen sa hon: Dessa skulle jag kunna tänka mig att gosa ned mig i! (I nästa sekunf stod hon vid ett annat par rutiga mysbyxor och gapade). Det känns att hon kommit ur spetstiden, eller? Förlåt mor. Var bara tvungen att skriva det! Lite kul faktiskt. Haha.


Kommentarer
Postat av: Saja

Något usch för snön som plötsligt kom! :O

2009-03-23 @ 23:12:20
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0