ye

Jag ska starx dra på balen. Sen ikväll blir det filmkväll. Rocky står på menyn idag!

Jag hade iallafall sjukt roligt igår. Iallafall hos Emil. Fyfan vad härliga många ur mp1 är! Erikas dans blandannat. OCH SÅKLART INGEN FEST UTAN BIRTHDAY SEX!!!!!!!!!! Jag älskar låten. AH.
Men alla skulle ju tyvärr dra från Emil så tidigt så vi gjorde det med.. Då blev det själevad med massa. Hultman, fredde, falk och massa andra. Var väl sisådär.. Hamnade i telefon och hade ett lite otrevligt samtal med en vän. Kändes konstigt. Men vi löste det senare mot kvällen som tur va.
Men jag kan fortfarande inte släppa att jag faktiskt saknas. Det är sjukt. Ibland känner jag mig som en fantasi som vill has men när jag blir verklighet så är jag en besvikelse. För jag verkar alltid saknas när jag inte går att få. Sjukt.

Nu ska jag gå. Ska till balen och kolla på hur otroligt vackra alla är.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0