sluta rinna jävla näsa

Nu har jag äntligen städat hela källaren. Puh, skönt att det är klart.
Så nu ska jag snart ta en dusch och hoppas på att min huvudvärk går över och att min rinnande näsa slutar rinna.
Jag ska ju ut ikväll!!
Vem vet, kanske strejkar min kropp så det blir en tidig kväll ikväll.. Vem vet.
Känns kasst att jag missade vår klassfest igår. Jag kommer sakna alla under sommaren iallafall! Buhu.
Ska gottgöra er alla Mp2or med att härja som bara den när vi inviger 3an! För vi ska väl ha en invigningsfest, eller?
JAG TYCKER DET!

Nu ska jag ta och välja kläder tills ikväll och sen ska jag duscha och fixa.
Birabirabirabärsbärsbärs.


I sure have missed you. Thanks for being back my friend.


Kommentarer
Postat av: Sandra

som fan att vi ska ha invigningsfest :D

fler i sommar med ; )

2009-06-12 @ 18:04:10
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0