retarded girls on my shirt



"Till och med tjejerna på tröjan ser retard ut"
Haha, you bet they do.

Nej fyfan vad jag är pigg. Fast ändå trött.
Huvudet tänker segare än en snigel i kvicksand men kroppen är piggelinpigg. God damnit.
Jag har spelat fotboll idag och det gick sämst. Blåsor under fötterna som alltid och fick spö så det stod mig
upp till öronen. Men jag är nöjd över min insats. Otroligt nog.

Nej jag funderar starkt på att lägga mig och skriva dagbok och lyssna på Lasse Lindh.
"Satan vad ont det gör, när du sårar mig som bara du kan" You got to love it.


"I think you're one of few who I felt wants to know me."
No one's perfect but life's all about takin' chanses. 
 
BYEBYE BOOBIS LIKE CHARLIE WOULD SAY.


Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: tyvärr så kan man inte få hela kitet längre eftersom typ hälften just har försvunnit. det som är borta är:

Mörkröda Pilgrim-örhängen, två hårspännen, Armband med guldaktiga pärlor, Halsband..

och det som är kvar är:

Matta silverringar, Stora ringar med pärlemor och guld, Blå örhängen, Brungröna örhängen, brun, grön och guldiga örhängen, Vita jordgubbsörhängen. det skulle tillsammans bli 90 kr men eftersom jag känner att jag borde hitta på något paketpris också så kan vi säja 50kr jämt! maila mig om du fortfarande är intresserad!: [email protected]

2009-06-16 @ 09:45:43
URL: http://www.ellenheltenkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0