miss solle

Nu sitter jag inne här vi denna förbannade dumburk och gör abolut ingenting. Har dock fått tummen ur arslet och tagit på mig shorts. Ska nämligen ut och gå och kanske även springa. Ska sola också, eftersom solen utanför bara kommer fram lite nu och då.
Senare hade jag däremot tänkt att be P komma hit så jag får visa min basket skills som jag lärde mig igår. Nämligen att skjuta bollen mellan benen utan fummel eller fel. Jag är grym!
Jag saknar Sollefteå... Där fanns det ingen dator och man orkade knappt tvn förutom på kvällarna. Där underhöll man sig själv med aktiviteter som promenader och annat. Härligt att jag ska till Dalarna om 2 veckor dåååå.. Slipper man tråkiga Övik. Pust..Fast jag måste försöker få med mig P, för vem ska jag annars vara med medans syster har matcher? :( Det är nämligen en fotbolls kupp vi ska på.
Nä, nu ska jag dra på mig sporttoppen och skorna sen ut på en promenad och sen solning.

Vi hörs, puss!



Bild från peters 30års fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0