lucky me lucky you

Jag måste bara påpeka. Ibland hatar jag att vara lycklig.
När man mår dåligt kan man tillåta sig själv att klaga på allt och tycka illa om alla.
Men nu när jag är lycklig så kan jag inte tillåta mig själv på samma sätt.
Det är ju perfekt. Så nära det går att komma iallafall.




Jag sitter på jobbet nu. Mina mörkblåa naglar bara skiner i ögonvrån när jag knapprar på tangentbordet. Det är strålande sol utanför och jag har 22 kalla grader här inne på kontoret. Just to keep me from fallin' asleep. Har gjort bort fem ordrar redan, bra gjort tycker jag! Ska strax sätta mig med de två sista här. Sen invänta fler ju längre dagen går i guess.

IMORGON fyller jag 18. Just as you know, guys.
Utekväll fredag och lördag. Ska bli kanon!

Napp, nu ska jag fortsätta jobba. Todiloo babes
PPPPPP.HEDGREN maw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0