movietalk

Eftersom jag hade sån deppkväll igår så blev det ingen updatering om hur bion var!
Vi såg som sagt ice age. Emil och Victoria följde också med vilket var helmysigt.
Filmen i övrigt var skit gullig. Jag höll på att dö när Sid stod och speglade sig i isen och sa "Jag är ju stilig iallafall" sen småslog såhär fult som bara Sid kan, haha!
Det är sevärd men det är nästan bara början av filmen som är rolig. Innan allvaret dragit igång liksom. Men jag rekommenderar den iallafall!

Förrsten, P kom hem tidigare igår för att han hade "lovat" att vara hemma innan den tiden (vilket jag tog för givet att han skulle glömma). Men 5 min innan "sagd tid" stod han framför mig. GULL. Sen har jag tydligen ett "frikort" på honom som jag kan använda nästa gång jag inte vill att han ska gå. Som igår, när det var en dålig dag att lämna mig på (var depp), haha. Lite söt han är väl ändå?

Nu ska jag fortsätta jobba. Pappren bara rullar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0