sunshine was here

Jag svettas som en gris och luktar sol. Mums på det.
Jag låg ute i solen någon timme efter jobbet. Men tur i oturen så försvann solen lika snabbt som den kom. Jätte moln inlandade ovanför mig så då gav jag upp. La mig i soffan och försökte ta en powernap men det var för varmt och klibbigt att ligga på en skinnsoffa, usch.
Nu ska jag starx börja laga mat (bara syster kan komma med med grädden och allt). Det blir köttfärssås och spagetti till mina små "barn" här hemma. Det ser ut som en svinstia här hemma. Vilket menas med att jag får leka mamma. Jag bor ju trots allt med två jättebebisar, hihi.

Nu ska jag ringa Ida och kolla vart hon håller hus med alla saker!
Vi hörs.



Kommentarer
Postat av: rebecca

Ja, ska flytta till nordirland. Ska gå skola där och sånt :) Det var ju väldigt synd iallafall. Länge sen man träffade dig :(

2009-07-16 @ 11:01:11
URL: http://rebeccaouldfield.blogg.se/
Postat av: Linnzor

Grymt fin bild!

2009-07-16 @ 23:21:05
URL: http://elles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0