snoozer baby

Sitter på jobbet nu och orkar verkligen inte ta tag i saker och ting. Vill helst bara cykla hem och krypa ned i sängen igen! Snoozade i över en timme idag, vilket resulterade i att jag hade a 15 min på mig att äta frukost, klä på mig, fixa mig och cykla till jobbet. Duktig som jag är så kom jag iallafall i tid!
Trött som ett svin är jag dock..
Jag känner verkligen att mina dagar bara går till spillo nu. Är ensam hemma i 3 veckor. Jag har en hund jag måste ta hand om så kan inte åka hemifrån och vara borta länge. Måste sova tidigt eftersom jag jobbar. Jadu, hua. Snacka om gynnsamma dagar?
Jag sitter, äter, myser, äter, ser tv, äter..och ser tv. Och några promenader inräknat där också såklart men.

Men på lördag ska jag äntligen ut! Klassfest i Gärdal. Det kommer bli nice! Hoppas bara många kommer! Skulle vara så roligt om vi fick ihop en storklassfest trots att det är sommarlov. I miss my classmates, aw.

Nej nu sitter jag med min andra order. Jag har 5 stycken här brevid mig. Om jag jobbar på i bra tempo är dem klara om ca 15 min! Sen är jag...åter arbetslös.
Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0