proud owner

Jag är härmed stolt ägare över en sånhär! (Kanske inte exakt denna modell men)

Halv 7 imorse kom min underbara familj och sjöng för mig! Frukost på sängen och allt. Jag tror att mina smilegropar stod/STÅR upp till taket! SÅ GLAD JAG ÄR NU.
Sen vad som gjorde saker ännu bättre var att jag fått en uber söt lapp av p brevid sängen där det stod "Du är great. Hoppas du har en bra dag på jobbet. Happy birthday love" IIH! Har jag inte världens bästa familj samt pojkvän?

Jag vill inte sitta här på kontoret just nu.
BARA 3 timmar och 15 min kvar...suck.


Kommentarer
Postat av: fru

låter som en underbar födelsedag baby!

fin dator och fina grejer :D hihi!!

2009-07-31 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0