godmorning sunshines

Godmorgon. Nu ligger nog många och sover. Klockan är trots allt bara kvart i 9.
Själv har man hunnit gå ut med hunden, cyklat från Domsjö och jobbat en timme. Trött? Ja.
Blev en rätt sen kväll igår pågrund av filmtittande med Simon och Pontus. Vi såg Van Wilder freshman..(?) tror jag den hette. Sen gick boysen ut med giz och jag la mig och såg den andra Van Wilder filmen också. I sådär en halvtimme, sen slocknade jag!
06.00 ringde min väckare och jag kan lova er att jag aldrig varit såhär trött någon morgon under dessa 4 jobbveckor. HUGALIGEN!
Idag hade jag kanske tänkt fika med Johan. Dessutom kommer min älskade familj hem i förtid. Ska bli skönt att ha dom hemma faktiskt. Så kvällen lär sluta med filmmys och kanske något gott med familjen. MYS!

Nu ska jag fortsätta jobba. Jag har 7 ordrar liggandes här på bordet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0