VÄRK!

Jag har värk, i hela min kropp! Jag tränade tills jag nästan såg ljuset igår.. nämen, kändes som det iallafall. Idag känner jag mig inte på träningshumör och Frida kanske inte ens har tid att träna med mig, så jag kanske tar en paus idag och vilar mig. Imorgon ska jag trots allt spela badmington igen., dubbel med Johan, Fredrik och OP. Jag kommer troligtvis vara sämst. Men någon ska vara det också antar jag.
Men jag är osäker i om jag verkligen ska skippa träningen idag. Kanske ska man gå och cykla i 20 minuter och kanske köra lite magövningar och sen hem? Då har jag iallafall gjort något idag. Ska ju faktiskt vila hela helgen så.

Jag kunde inte skrattat mer igår kväll när min far kom in med en lapp om sina tatuerings berättelser. Berättelsen om hans grodtatuering är fortfarande bäst! Jag skrattade så jag blev tårögd. "Då såg jag en bild på en cool groda med rödrandig tshirt och keps som jag bara måste ha!"! Hur kan en groda med keps och rödrandigtröja vara cool? Allvarligt? Men grymt kul var det.

Nä nu måste jag fortsätta jobba med artikeln och analysen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0