Gårdagen - Dagen

Gårdagen var helt perfekt.
Vi var i björna i en lokal. Massa folk, runt 20 stycken. Lagade god mat, trerätters och en välkommsdrink på det. De folk som gjorde maten ska ha en stor eloge, för den var super god! Sen började de smådrickas och efter varmrätten körde jag och massa andra nått spel där man skulle snurra en grej och då stannar den på en speciell bokstav. Då ställer någon en fråga, tillexempel: Säg ett landskap eller en värlsdel på (den bokstaven du fick). I mitt fall fick jag O och svarade genast lite snabbt: Oslo!!!!
Jag kände mig ganska så korkad. Men jag varnade dem, jag är verkligen hisserligt dålig på geografi. Fybubblan.
Jo, sen blev det mer drickande, och mer drickande och mer.. nä, blev det inte alls. För jag märkte att ungefär 4 av mina cider inte var där. Jag hade en kvar när jag druckit ca 5 och bjudit bort en. 6 stycken fattas ur väskan.. Sånt är ganska irriterande. Men min kväll blev bra lyckad ändå, härliga människor och ja, allting var perfekt.
Sen blev det såklart en massa dans och massa skoj! Och det kom mer människor mot slutet också. Men helhärligt var det, verkligen helhärligt.
Vill tacka Elin och Cornelia som bjöd mig. Så sjukt rolig kväll.
Och dessutom tacka Mickes pappa som körde hem mig inatt till Hörnett. Vad du än heter, tack!



Idag dessvärre tror jag att jag har feber. Min hals gör ont och har huvudvärk. Dock inte bakis som jag trodde jag skulle vara. Var väl lite illamående i morse men gick snabbt över efter ett glas vatten och en stunds soffliggande.
Sen ringde min kära vän Davido och berättade om sin fasansfulla kväll med minnesluckor och lite pinsamma fyllesituationer. Stackarn hade ångest. Baby det ordnar sig, skratta åt det istället.
Sen vart det bara mer soffliggande och tillslut somnade jag. Lite yr i bollen blev jag ett tag och kändes nästan som att fläskfilén från gårdagen skulle komma upp, men den stannade kvar, som tur var.
Sen ringde Herr Gustafson och underhöll mig. Riktigt trevligt. Han ska göra snittar till mig när han kommer hem från storstaden. Har hört så mycket om dessa snittar att jag tyckte det var min tur att prova dem. Hoppas på det bästa!
Nu börjar jag känna att jag inte kan sitta här längre. Min mage börjar vända sig ut och in och mitt huvud är inte där det ska. Jag är yr och illamående och varm. Detta vådar inte gott. Ha ett fortsatt trevligt lov alla, jag finns i sängen med en kopp varm te. Slå min en pling.

Kolla på denna, Herrn skickaden den till mig nu.
Jag sitter här helt bölig. Så himla fin.



Åh.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, jag älskar den där videon! Blir så jävla rörd! :)

2009-01-01 @ 17:09:42
URL: http://hilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0