Årets första skoldag

Du beträder en mark som för dig är helt ökänd.
Gör dig inte för hemmastadd för du vet inte vart vinden kan bära.
Ta dig inte vatten över huvudet innan du vet.
När du minst anar det vänder allting tvärt.



Sitter på skolan nu och gör/gjort multimedia. Jag har tagit en paus nu för att skriva ett obetydelsefullt blogginlägg utan någon som helst mening. Men hur som helst, idag är första skoldagen på det nya året och visst känns det okej eftersom nu får man in en dagsrutin igen. Men samtidigt känns det väldigt jobbigt med de tidiga mornarna och de ännu tidigare nätterna. Men rutinen kommer komma igång rätt snabbt tror jag, om inte, tänker jag ändå kravla mig upp för nu ska jag 
bannemig inte försova mig mer!
Efter årets första skoldag tänker jag pallra fläsket iväg till gymmet och träna med Fridi och Josef! Ska bli riktigt skönt att äntligen komma igång och sätta lite fart på "få-bort-allt-överflödigt-fett"-processen! Nu tänker jag inte ge upp, inte denna gång! Jag har tre månader kvar men om Fridi fortsätter träna så ska jag försöka träna till iallafall sommaren. Sen säger jag troligtvis upp det.
Nog pratat om obetydliga saker. Nu tänker jag återgå till vår samlingsplats - Skåpen.
Vi är nästintill osynliga nu för tiden, vi Mp2or.

Se mig aldrig i ögonen igen.
Det tär i mig.
Det tär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0