Tröttare än tröttast

Jag har aldrig någonsin varit med om att vi haft sådan jobbig idrott! Körde hinderbana kombinerat med styrka. Dock var det sjukt roligt och man känner sig jäkligt duktig nu i efterhand. Dessvärre är jag inte speciellt pepp på kvällens träning tillsammans med herrn, men ska göra mitt bästa. Först ska vi köra ca 1 timmes styrka sen 1 timmes badmington. Plus att imorgon blir det 3 meny pass med Fridi som jag ska orka. Jag kommer inte kunna gå i helgen.. Någon som har lust att soffligga hela helgen med frukt och grönt och en härlig film?

Jag känner att jag kommit igång med träningen och fått tillbaka min motivation nu. Mycket tack vare Fridi som tränar med mig, och herrn såklart. Jag tror bannemig att sommarens mål kommer uppnås - beach kropp.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! We'll see.

Nu ska jag pallra mig till bussen och åka hemåt. Vi ska göra artikeln men jag måste intervjua min pappa så fick åka hem. Så nu lämnar jag dig min kära data. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Emmak:))

Glöm inte att du måste äta ordentligt om du tränar så mycket:) lycka till med tränandet :D

2009-01-15 @ 17:04:38
URL: http://emmak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0