Sletna jeans! + update

Jag ska fixa ett par jeans nu. Ska göra dom slitna. Klippa hål och riva med rivjärn och sandpapper, hejochhå! Dom ska bli så snygga! Jag ska se om resultatet blir som jag önskat. Det återstår och se antar jag. Lägger upp en bild på dem när det är klart, jag lovar!
Utöver det har jag inget att säga. Jag har sminkat mig inför kvällen och håret sitter i en snodd, som vanligt. Jag orkar inte vara med "fin" av mig. Det känns onödigt inför en sådan oplanerad kväll.
Nu ska jag fixa min jeans! Önska mig lycka till. Om inte annat har mitt försök kostat mig 400 kr (billigt jag vet, men ändå pengar).
Pengar jag egentligen inte har råd att offra.. Men vad gör man inte för fantasin?
Förressten, jag gjorde fransk manikyr igår. Det blev sisådär, men känns kvinnligt så jag är nöjd! Mina naglar växer som gräset, och det är jag mer än glad för!
Tjotjo, nu ska jag upp och en gång för alla fixa min jädrans byxor! Hoj.

Sakni, sa jag det?



Jag har fixat mina byxor nu men la snabbt märket till att min kamera var out of battery. Så tyvärr ingen bild på dem. Men snygga blev de, behövs dock lite mer jobb på dem. Jag ska slita lite mer på fickorna bak och lite mer på knäna. Men snart så!
Nu sitter jag och ser room raiders, som förövrigt gått på tv exakt hela dagen! Jag menar, EXAKT hela dagen. Så drygt att programmet är så uppgjort. Och att det dessutom märks.. Roligare om det varit live! Men förutom allt det uppgjorda så är det ganska underhållande. Tycker jag iallafall?
Nä, jag måste börja vara lite med social mot allt främmande (farmor och farfar). Sen ikväll drar jag till Själevad och myser med folket. Helhärligt.
Nås på mobilen.
Hoj!

Jag vill verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0